Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Oriflame Pure nature- Tea tree and rosemary oil- Review




Όπως καταλάβατε, η αναβολή της εξέτασης ήταν ότι ήθελα για ένα νέο post.. Θέμα? Μία σειρά περιποίησης προσώπου από την Oriflame. Νομίζω ότι δεν υπάρχει κοπέλα που να μην γνωρίζει τη συγκεκριμένη εταιρία. Εγώ την γνώρισα πριν χρόνια και το καλοκαίρι αποφάσισα να γίνω αντιπρόσωπος, όχι για να βγάλω κέρδος, αλλά για να παίρνω πιο φτηνά τα δικά μου καλλυντικά, αλλά και γιατί το κατάστημα Καλλιθέας ήταν 5 λεπτά από το σπίτι μου. 

Λίγο κιρό αφότου έγινα μέλος, ανακάλυψα μια σειρά η οποία λέγεται ''PURE NATURE- Tea tree and rosemary oil'', δηλαδή μια σειρά με τεϊόδεντρο και δεντρολίβανο. Η σειρά αναφερόταν σε νεανικά δέρματα με πρόβλημα ακμής. Επειδή και γω αντιμετωπίζω ακόμα πρόβλημα ακμής, αποφάσισα να δοκιμάσω την σειρά. Η σειρά περιλαμβάνει καθαριστικό τζελ προσώπου, εξυγιαντικό έλαιο, καλυπτικό στικ, σαπούνι σε μορφή bar, ενυδατική κρέμα προσώπου. Εγώ σιγά σιγά όποτε έβρισκα κάποιο από αυτά τα προϊόντα σε προσφορά, τα αγόραζα, και έτσι έχω όλη την σειρά (μου λείπει το υγρό στικ αλλά έχει ίδια χρήση με το εξυγιαντικό έλαιο). Μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλά προϊόντα. Δεν είδα τρελή μείωση της ακμής αλλά τα λάτρεψα γιατί είναι ιδανικά για λιπαρά δέρματα, όπως το δικό μου. Λοιπόν, παρακάτω υπάρχει το κάθε προϊόν και η περιγραφή του.


1.Καθαριστικό τζελ τόνωσης
Ένα πολύ καλό καθαριστικό προσώπου που χρησιμοποιώ πρωί-βράδυ ή οπότε θέλω να πλύνω το πρόσωπο μου, και όπως βλέπετε το 'χω τελειώσει. Αφαιρεί τις ακαθαρσίες, έχει έντονο άρωμα τεϊόδεντρου, που εμένα δεν μ' ενοχλεί, ενώ αφήνει στο δέρμα και μια απίστευτη απαλή αίσθηση. Για μένα το μεγαλύτερο προτέρημα αυτού είναι ότι αφήνει το πρόσωπο ματ! Δεν γυαλίζω καθόλου... Το θεωρώ πολύ σημαντικό να μην με κάνει να γυαλίζω! Η ποσότητα του είναι 150ml και η τιμή του στα 8.30 ευρώ. Βέβαια αν το βρείτε σε προσφορά, θα το πάρετε ακόμα πιο φτηνό. (Αν το θεωρείτε ακριβώς, περιμένετε να δείτε παρακάτω τι σας προτείνω με σχεδόν την ίδια χρήση!)





2.Ενυδατική κρέμα προσώπου
Το καλύτερο προϊόν της σειράς! Η κρέμα μέρας και νύχτας που χρησιμοποιώ εδω και 4 μήνες! Έχω τελειώσει ήδη 3, και αυτή είναι η τέταρτη. Η κρέμα που βάζω και μέσα σε 5 λεπτά έχει απορροφηθεί δίνοντας μου αίσθημα απαλότητας και φρεσκάδας, ματ αποτέλεσμα και ένα απαλό άρωμα. Εγώ την χρησιμοποιώ σαν primer πριν το μακιγιάζ. Είναι απίστευτη! Δεν φανταζόμουν ότι θα μ' άρεσε τόσο πολύ. Η ποσότητα της είναι 75ml και κοστίζει 11,50 ευρώ. Αν είστε τυχερές, θα την βρείτε και στα 5-6 ευρώ σε προσφορά! Το αρνητικό είναι ότι δεν έχει SPF, οπότε όταν καλοκαιριάσει ίσως θα χρειαστεί να την αντικαταστήσω με κάποια άλλη, αλλά σίγουρα θα είναι η κρέμα νύχτας μου.

3.Εξυγιαντικό έλαιο
Μικρό και θαυματουργό!! Η χρήση του? Τοποθέτηση άνω από περιοχή με ακμή για εξαφάνιση των ατελειών. Με απλά λόγια, ξεραίνει τα σπυράκια. Είναι παρόμοιο με το έλαιο του THE BODY SHOP, το οποίο δεν έχει τύχει να δοκιμάσω. Έχω δει κάποια διαφορά από την χρήση του, αλλά δεν θα το έλεγα τέλειο. Επίσης,  πράγματα που δεν μ' άρεσαν, είναι το πολύ έντονο άρωμα του και το ότι είναι πολύ πολύ λιπαρό. Ακριβώς αυτό που λέει, έλαιο!!! Βέβαια υπάρχει και το προϊόν που δεν έχω δοκιμάσει, το οποίο κάνει την ίδια δουλειά, αλλά δεν είναι τόσο λιπαρό. Ίσως αν το πάρω, να σας κάνω και από εκείνο ένα review. Πάντως αυτό το χρησιμοποιούσα τοπικά το βράδυ πριν πέσω για ύπνο, ή το πρωί όταν θα ξυπνούσα και θα έφευγα μετά από 1 ώρα από το σπίτι, γιατί αργεί να απορροφηθεί. η ποσότητα του είναι 50ml και κοστίζει 12,95 ευρώ (το θεωρώ ακριβό).

4.Καλυπτικό στικ
Λοιπόν, αυτό είναι ένα προϊόν τύπου κονσίλερ με 2 πλευρές, την πράσινη και την μπεζ. Υποτίθεται ότι η πράσινη είναι για να ''στεγνώνει'' τα σπυράκια, και η μπεζ για να τα καλύπτει. Εδώ το χρησιμοποιούσα σαν κονσίλερ στις περιοχές με σπυράκια για εξουδετέρωση της κοκκινίλας. Η μπες μεριά είναι λίγο σκούρα για τον δικό μου τόνο επιδερμίδας αλλά χρησιμοποιούσα ελάχιστη ποσότητα και δεν φαινόταν. Δεν μπορώ να πω αν η πράσινη εξαφάνιζε τα σπυράκια, πάντως από άλλες κοπέλες, αλλά και από φίλες μου, έχω ακούσει ότι τα εξαφανίζει. Η ποσότητα του είναι 4gr και κοστίζει 9.95 ευρώ. Επίσης ένα ακριβό προϊόν, αλλά σας ξαναλέω, είναι οι αρχικές τιμές χωρίς έκπτωση. (Κατά καιρούς βγαίνουν σε έκπτωση 40-50%)




5. Σαπούνι σε μορφή bar
To κλασικό σαπουνάκι με ίδια χρήση με αυτή του gel καθαρισμού. Ίσως είναι πιο δύσχρηστο αλλά κοστίζει το 1/5 του τζελ και κρατάει πολύ περισσότερο καιρό. Αυτό είναι το δεύτερο που πήρα, ενώ 2 τέλειωσε και το αγόρι μου. Όντως κάνει δουλειά και είδα βελτίωση με την ακμή και τις κοκκινίλες. Δεν καθαρίζει πολύ καλά τις ακαθαρσίες αλλά είναι ότι πρέπει μετά την εφαρμογή του ντεμακιγιάζ. Επίσης, μυρίζει λιγότερο έντονα τεϊόδεντρο, οπότε είναι μια καλή επιλογή για κοπέλες που τις ενοχλούν οι έντονες μυρωδιές. Η ποσότητα του είναι 100gr και νομίζω κοστίζει 2-2.50 ευρώ. Εγώ το προτείνω αν δε θέλετε να πάρετε το τζελ.

(Για πληροφορίες για προϊόντα Oriflame, μπορείτε να μου στείλετε μήνυμα. Σαφώς δεν μιλάω σαν αντιπρόσωπος, αλλά σαν ένα άτομο που έχει δοκιμάσει πάρα πολλά προϊόντα της εταιρίας)

Ελπίζω να σας άρεσε,
Φιλάκια.
Νένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου