Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Dust and Cream Review and Giveaway Winner

 

Καλησπέρα κορίτσια! Τι κάνετε?? Αχ.. τρέχω πολύ με την δουλειά και δεν προλαβαίνω καθόλου να κάτσω να ασχοληθώ... Σήμερα λέω να σας κάνω ένα post το οποίο άργησα πάααααρα πολύ και ζητάω συγνώμη. Αναφέρομαι στο review για κάποια προϊόντα που μου έστειλε η αγαπημένη Dust and Cream πριν αρκετό καιρό, την οποία ευχαριστώ και πάρα πολύ. Σας είχα ανεβάσει και μια φωτογραφία στο facebook με τα προϊόντα που μου έστειλαν. Αφού τα δοκίμασα όλα, μπορώ να πω την γνώμη μου, αν και λίγο αργοπορημένα.

Αρχικά, θα αναφερθώ στην κρέμα σώματος της Beauty Line Cosmetics με άρωμα βανίλια-καραμέλα. Καταρχήν να πω ότι η συσκευασία περιέχει 200ml, που είναι πολύ καλή ποσότητα για κρέμα σώματος. Απ' ότι θυμάμαι από την τελευταία μου επίσκεψη στο Dust and Cream στην Βέροια, κοστίζει γύρω στα 4 ευρώ, επίσης καλή τιμή για αυτή την ποιότητα. Να πω ότι μυρίζει πολύ ωραία, αρκετά γλυκά, αλλά όχι τόσο έντονα βανίλια-καραμέλα. Εμένα πιο πολύ μου μυρίζει κάτι σε καφέ-καραμέλα παρά βανίλια. Βέβαια, είναι τόσο ωραία σαν μυρωδιά που δεν με πειράζει που δεν είναι έντονη η αίσθηση της βανίλιας. Σαν σύνθεση είναι πολύ καλή. Ούτε λεπτόρρευστη, ούτε παχιά, και απλώνεται και απορροφάται πολύ εύκολα και αυτό είναι ακόμα ένα θετικό. Δεν αφήνει λιπαρότητα (σε μένα τουλάχιστον που έχω ξηρό σώμα), παρά μόνο μια ελάχιστη γυαλάδα, η οποία έχει εξαφανιστεί σε μισή ώρα. Η μυρωδιά δεν διαρκεί, το πολύ 1 ώρα, και είναι το μόνο αρνητικό που βρίσκω. Γενικά, μ' άρεσε πάρα πολύ. Δεν λέω ότι τρελάθηκα, αλλά είναι πολύ καλή και νομίζω θα την αγοράσω μόλις μου τελειώσει. Ίσως δοκιμάσω και τις άλλες μυρωδιές που είδα ότι υπάρχουν.



Στην συνέχεια, το βερνίκι νυχιών της Beauty Line Cosmetics που μου έστειλαν. Νομίζω όλες ξέρετε για αυτά τα βερνίκια. Καταπληκτική απόδοση με 2 περάσματα, πολύ καλή διάρκεια (4-5 μέρες χωρίς top coat), στεγνώνουν αμέσως, και φυσικά είναι πάμφθηνα. Μόλις 1,5 ευρώ. Ομολογώ ότι έχω πολλά βερνίκια της εταιρίας και μ' αρέσουν πάρα πολύ. Χάρηκα που απέκτησα άλλο ένα. Αυτό είναι στην απόχρωση 536, και είναι ένα ωραίο γκρι-μωβ με ελάχιστο shimmer. Νομίζω τα λόγια είναι περιττά. Μ΄ άρεσε πάρα πολύ! Αν καταφέρω να το τελειώσω, θα το ξαναπάρω.



Περνάω στην σκιά που μου στείλανε. Επίσης της BLC (Beauty Line Cosmetics).Είναι μια ωραία άσπρη σκιά (απόχρωση 149), με λίγο shimmer η οποία στο φως κάνει μωβ-ροζ ιριδισμούς. Δεν θα έλεγα ότι γυαλίζει πολύ, και αυτό είναι που μ΄αρέσει. Στην αρχή σκέφτηκα ότι είναι ιδανική για κάτω από το κόκκαλο, αλλά μετά μου φάνηκε πιο ''έντονη'' από ότι την ήθελα. Οπότε κατέληξα στο ότι είναι η ιδανική σκιά για την εσωτερική γωνία του ματιού για δώσουμε λίγη λάμψη. Κοστίζει μόλις 2 ευρώ, είναι γραμμάρια, και έχει διάρκεια περίπου 4 ώρες (με χρήση primer). Γενικά οι σκιές BLC είναι αρκετά καλές για τα λεφτά τους και έχω αρκετά χρωματάκια.



Επόμενο προϊόν, η μάσκαρα για όγκο της BLC, σε καφέ χρώμα. Αυτή η μάσκαρα δεν με εντυπωσίασε, αλλά δεν μου πέρασε και αδιάφορη. Ενώ αρχικά μ' άρεσε το μεγάλο τρίχινο βουρτσάκι της, τελικά διαπίστωσα ότι δεν κάνει κάτι το ιδιαίτερο. Είναι μια πρωινή μάσκαρα που δίνει όγκο, αλλά μέχρι εκεί. Όχι κάτι το ουάου. Εγώ την φορούσα στο πανεπιστήμιο κάθε μέρα. Μπορεί για κάποια κοπέλα να είναι ωραία και να τρελάθηκε, εγώ όμως που θέλω σούπερ όγκο και χρώμα στις βλεφαρίδες μου, δεν μ΄άρεσε. Ακόμα και με πολλές στρώσεις, δεν είναι για βράδυ. Σκέφτομαι βέβαια ότι μπορεί και να φταίει το χρώμα, οπότε θα δοκιμάσω και την μαύρη. Άλλο ένα πράγμα που δεν μ' άρεσε, είναι ότι έχει μεγάλο στόμιο, έτσι μένει προϊόν πάνω στο βουρτσάκι και όταν πας να το ξαναβάλεις μέσα στο μπουκαλάκι, αυτό μαζεύεται απ' έξω και γίνεται χάλια (φαίνεται στην φωτογραφία το στόμιο κ το προϊόν που είναι μαζεμένο σε αυτό). Άσε που πάει χαμένο και αρκετό προϊόν. Κοστίζει 4 ευρώ και κυκλοφορεί και σε μαύρο χρώμα. Αν την ξαναπάρω, θα είναι για να δω αν η μαύρη είναι καλύτερη από την καφέ και μόνο.






Άλλο ένα προϊόν της BLC, είναι ένα μολύβι ματιών σε γκρι χρώμα (απόχρωση 046) (ξέχασα να το βγάλω φωτογραφία). Δεν είχα ξαναδοκιμάσει μολύβι ματιών της εταιρίας (έχω μόνο 1 χειλιών), και ομολογώ μ΄ άρεσε πάρα πολύ. Έχει ένα γκρι σκούρο χρώμα, ιδανικό όταν θέλουμε να αποφύγουμε το σκληρό αποτέλεσμα που δίνει το μαύρο μολύβι. Είναι αρκετά μαλακό, δεν ερεθίζει τα μάτια και έχει έντονη απόδοση χρώματος. Τιμή? Μόλις 1,5 ευρώ. Θα πάρω σίγουρα και άλλα χρώματα.



Τελευταίο προϊόν, και όχι τυχαία. Το άφησα για το τέλος γιατί πραγματικά είναι αυτό που δεν χρησιμοποίησα καθόλου και τις φορές που το δοκίμασα, δεν μ' άρεσε.  Είναι ένα είδος αρώματος που έχει κυκλοφορήσει η εταιρία. Εμένα μου έστειλαν ένα δοκιμαστικό μπουκαλάκι από το άρωμα είδους LOVE CΗLOE. Επειδή δεν έχω καθαρή άποψη για αυτό που μου έστειλαν θα σας μιλήσω για ένα άρωμα που είχα αγοράσει παλαιότερα από το Dust and Cream της Βέροιας, της ίδιας φιλοσοφίας, το οποίο ήταν η απομίμηση του αρώματος της Nina Ricci. Θυμάμαι ότι αγόρασα 5,50ευρώ τα 50 ml, και με 4,50ευρώ μπορείς να ξαναγεμίσεις το μπουκαλάκι. Το άρωμα που είχα αγοράσει είχε ακριβώς την ίδια μυρωδιά με το αυθεντικό, αλλά δυστυχώς σε μένα δεν διαρκούσε πάνω από 1-1.5 ώρα. Αντίθετα στην κολλητή μου κρατούσε σχεδόν όλη μέρα. Τώρα, όσον αφορά αυτό που μου έστειλαν, μυρίζει ευχάριστα, αν και μένα μ φαίνεται λίγο βαρύ. Το θέμα όμως δεν είναι το άρωμα, είναι η διαρκεί που δεν είναι πάνω από 1 ώρα. Πραγματικά ακόμα και τέλεια να μύριζε (όπως το άλλο που είχα πάρει), χωρίς διάρκεια, είναι ''τζάμπα τα λεφτά''. Κρίμα γιατί είχα άλλες προσδοκίες για αυτά τα αρώματα.


Εσείς έχετε δοκιμάσει προϊόντα Beauty Line Cosmetics? Έχετε κάποιο από αυτά? Σύντομα θα σας κάνω και ένα αναλυτικό review με τα υπόλοιπα προιόντα της BLC που έχω.

Και τώρα πάμε σε κάτι που νομίζω ότι όλες περιμένετε. Μα φυσικά την νικήτρια του giveaway. Πριν πω ποια είναι, θέλω να σας ευχαριστήσω για τις τόσες πολλές συμμετοχές σας!! Με κάνατε πολύ χαρούμενη. Λοιπόν.. Έχουμε νικήτρια.. Αυτή είναι η................ 

 Katerina BeautyNerd


Μπράβο Κατερίνα! Θα επικοινωνήσω μαζί σου για να μπορέσω να δώσω τα στοιχεία σου στην εταιρία και να γίνει η αποστολή του δώρου. Όλες οι άλλες μην μου αγχώνεστε, έρχονται και άλλοι διαγωνισμοί. 

Καληνύχτααα! :-*



4 σχόλια:

  1. Τη κρεμα σωματος την εχω αλλα δεν την εχω δοκιμασει ακομα.φανταζομαι ομως οτι θα συμφωνουν οι αποψεις μας!Για τη μασκαρα δεν θα συμφωνησω,υπαρχει και σε μπλε χρωμα το οποιο ειναι πολυ εντονο στο ματι και δινει τελειο ογκο!Επισης υπεροχο μανο,το λατρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ έχω την μάσκαρα σε μπλε απόχρωση και αντιμετωπίζω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με το στόμιο...πραγματικά πάει χαμένο αρκετό προϊόν. Αν θες τσέκαρε και το δικό μου blog thebeautyholic22.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ρίξε μια ματιά στο blog μου! :)
    http://marys-beauty-blog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο το βερνίκι!

    Samara Sisters
    xx
    http://samarasisters.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή