Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

FOTD: έντονα μάτια σε χακί-καφέ απόχρωση και nude χείλη




Καλησπέρα!! Είστε καλά? Λοιπόν, θα κάνω ένα post σχετικά με ένα μακιγιάζ που έκανα πριν 3-4 μέρες και το οποίο μ' άρεσε πάρα πολύ και νομίζω ότι είναι από τα πιο ωραία μακιγιάζ που έχω κάνει ποτέ μου. Προτίμησα καφέ-χακί αποχρώσεις παρακάτω φαίνονται όλα τα προϊόντα που χρησιμοποίησα:



Πρόσωπο
  • ΒΒ Cream Ideal Flawless, απόχρωση Natural Beige, AVON (σας την έχω αναφέρει εδώ, και σκοπεύω να κάνω μια αναθεώρηση σε όσα είχα γράψει καθώς την έχω λατρέψει)
  • Καλυπτικό στικ με tea tree, Pune Nature Οriflame (σας το έχω αναφέρει εδώ)
  • Make-up σε σκόνη, Smooth Minerals, απόχρωση Shell, AVON
  • Βronzer, απόχρωση 01-Bronzing Queen, Essence
  • Ρουζ, σε απόχρωση Glowing Peach, Oriflame
  • Πέρλες λάμψης, AVON


Μάτια
  • Βάση για σκιά, AVON (νέο προϊόν που θα κυκλοφορήσει στην Κ12)
  • Τετραπλή παλέτα σκιών, σε απόχρωση Golden Splendour, AVON (σειρά 24Κ που πλέον δεν κυκλοφορεί) (χρησιμοποίησα τις 3 αποχρώσεις, εκτός από την πάνω αριστερή)
  • Μονή σκιά με μεταλλικό αποτέλεσμα, απόχρωση 41,Lovie
  • Gel eyeliner SUPERSHOCK, απόχρωση Blackened Metal, AVON
  • Μολύβια ματιών Silky Eye Pencil by Erre Due, σε αποχρώσεις 01 (μαύρο) και σε 45 (χακί με glitter), ERRE DUE (για τα μολύβια αυτά σας έχω κάνει αναλυτικό post)
  • Μολύβι για τα φρύδια, ERRE DUE Chopstics (έχει σβηστεί το νούμερο, αλλά είναι ένα καφέ σκούρο)
  • Μάσκαρα Falsies, by Maybelline (η νέα μάσκαρα της εταιρίας την οποία κέρδισα σε έναν διαγωνισμό)

Χείλη
  • Κραγιόν LOVIE, απόχρωση Νο5 (στην φωτογραφία φαίνεται πιο σκούρο. Δείτε αναλυτικό post που είχα κάνει για τα κραγιόν αυτά)
  • Lip gloss Glazewear, απόχρωση Tickled Pink, AVON (δυστυχώς δεν το έβρισκα για να το βγάλω φωτογραφία)

Και κάποιες φωτογραφίες που τράβηξα.


 


 Σας άρεσε? Περιμένω σχόλια! Καλό βράδυ σε όλες! :-*

6 σχόλια:

  1. πολυ ωραιο μακιγιαζ, σου παει παρα πολυ! εισαι πολυ γλυκια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο Νένα μου το αποτέλεσμα και εσύ μια κούκλίτσα!!!!!!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειρήνη μου σ' ευχαριστώ πολύ! είσαι πολύ καλή! και εσυ είσαι μια κούκλα!

      Διαγραφή